čtvrtek 23. srpna 2012

Ale zase na druhou stranu,

ono to tak zlý nebude.

Po třech dnech zablokovaný páteře, kdy mě neúprosně bolela půlka hlavy, včetně kůže na dotyk, se mi konečně ulevilo. Řekla jsem si a dost. Každou hodinu jsem pár minut dělala cviky na uvolnění krku, šla jsem na dvouhodinovou procházku, dostala jsem masáž od přítele, sprchovala jsem se střídavě studenou a teplou vodou na prokrvení svalů a pak jsem s dala horkou masážní sprchu na krk.... a dneska ráno vstanu.. a problémy jsou pryč. Asi zázrak;-)

Tak abych to dala do perspektivy. Naši, když před týdnem přijeli, byli nadšení. Byteček velmi útulný a hlavně pozice. V centru, všude možnosti, jídlo, obchody... Taky že si to užíváme. U přítelovo školy jsme objevili úžasnou mexickou restauraci, kde mají ty nejlepší margarity vůbec (lepší než v Brně!). A taky asi dost silný, po jedný se mi slušně motá hlava.

Chodíme tak dvakrát týdně do kina, teď jsme si koupili 5-star ticket za 32 euro (pět vstupů do kina. Vztahuje se i na 3d filmy, které stojí 12 euro kus, takže výhodné). Pomalu objevujeme možnosti kolem nás a užíváme si života na plné koule.

V televizi běží jen německé kanály, ale nezoufáme. Stáhneme si oblíbené seriály na flashky, otevřeme si vínko, objednáme nějaké ham a relaxujeme. Přítel si koupil také xbox (to z dlouhé chvíle, když tu byl tak dlouho sám:). Tak si spolu občas zahrajeme.

Včera jsme se byli projít k výstavišti a z plakátu jsem zkoumala, co všechno se tu dá vidět. (Bude tu  i Justin Bieber jóó:) No určitě zajdeme. Taky jsme seděli v parku u řeku, když kolem nás proběhla skupinka různorodých běžců s trenérem a mluvili anglicky. Zasvítily mi oči. Po státnicích mě tam máte.

Je tu zkrátka všechno. Bezdomovci a žebráci také. Ukřičení Turci, kteří se vám ve tři ráno hádají pod oknem, neustále houkající sanitky, šílení cyklisti, sousedi co si dávají odpadky před dveře a pouští nahlas hudbu... lidi, kteří po prádelně rozvěsí svý povlečení a nechají ho tam viset dva týdny, čímž blokujou šňůry....

ale jak říkám, nestěžuju si.

Žádné komentáře:

Okomentovat