úterý 26. března 2013

Pracovní neschopnost

Člověk je stvoření líné a nedokonalé.

Nesnáším své sedavé zaměstnání, ale na druhou stranu, kdo dneska nepracuje u počítače? A nemuselo by to být tak hrozné, kdybych měla správnou pracovní morálku.

Vzhledem k tomu, že běhám 70 - 100 km měsíčně, jsem se svým tělem od pasu dolů spokojená. Vyrýsovaná lýtka, pevná stehna, běžecký zadek... Od pasu nahoru je to teda horší. Hrozně mě nebaví posilovat, mám sice období že si těch 10 minut posilování břicha dám každý den, ale to vždycky tak týden a pak mě to přestane bavit.

Protahování horní části těla je taky pořádná nuda. Po běhání protáhnu svaly a klouby na nohou, pak maximálně zakroutím párkrát krkem a kašlu na to, protože mezitím vychladnu a už se těším na horkou sprchu. No a deset hodin pokrouceného sezení před notebookem se pak samozřejmě musí projevit.

Opět se mi zablokovala krční páteř. Tohle se mi stalo minulé léto, intenzivně mě bolela půlka hlavy včetně kořínků vlasů. Týden jsem trpěla, pak jsem začala poctivě dělat cviky na krční páteř, jednoduchá sada čtyř cviků, opakovat každou hodinu a zázrak - do dvou dnů bylo po problémech.

A mé ponaučení? Nulové. Nakrásno jsem si slibovala, že jednou za hodinu až dvě vstanu, udělám tři minuty cviků na krční páteř, protáhnu se a pak zpět do práce. Jakmile mě ale krk přestal zlobit, jaksi jsem ztratila motivaci.

Takže teď už mám čtvrtý den zablokovaný krk. Opět mě bolí celá hlava, jsem podrážděná, bez energie, jen si odbýt tu svou práci a jít zase spát (jsem dva dny v kuse nebyla běhat, dokonce).

Jeden den jsem poctivě cvičila, dala jsem si masážní sprchu a krk se o 80 % zlepšil. Nedotáhla jsem to ale do konce a jsem  zpátky, kde jsem byla. Chodily totiž nové a nové zakázky a já už jsem tak vyšťavená.. když dokončím 4800 slov během dvou dnů, přijde dalších 60 NS do týdne. Nemám mentální kapacitu už na nic než bušit do tý svý klávesnice a pak vypnout a jít běhat.

Jo a taky jsme udělali domácí guacamole, to jsme se předvedli (ale bylo dobrý, Němci totiž mají dobrý avocada):

Inspiraci jsem vzala z video mé nejoblíbenější dvojice, Rhett and Link, enjoy:


Žádné komentáře:

Okomentovat