pondělí 27. května 2013

Budu se vdávat!

Pouhých 30 dní a co se změnilo!

Přestěhovali jsme se do Vídně. Koupili televizi. Koupila jsem si svůj první smartphone. A kolečkový brusle. Naši na mě přepsali  auto, které si příští týden převezu do Vídně.

A to vše završil prstýnek s brilianty a těch pár slůvek... Vezmeš si mě?.....

Nikdy v životě jsem si nepřipadala dospělejší. Jako kdybych během těch třiceti dnů konečně vytáhla tu jednu nohu, kterou jsem měla pořád zaseklou v studentském životě/dětství, a pevně vkročila do dospělosti. Teď už je to opravdu jen na nás. Celý nás dospělácký život je před námi, jak si ho zařídíme?

Plánování svatby mě uvádí do těžkých stresů. Tolik věcí je potřeba zařídit a vymyslet a já jsem nepopsaný list (poslední svatba, na které jsem byla, byla před 20 lety!).

Tady je, je nádherný:


Wish me luck!

8 komentářů:

  1. Gratulieren!! :)


    klasická svatba dá hodně nervů, ale pokud se obejdeš bez tuny tradičních trivialit, tak je to v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju! stresu se moc nepodvoluj a hlavně si to udělejte s nastávajícím podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně, gratulace! Je vidět, že na tobě nešetřil. :)

    OdpovědětVymazat
  4. no v dnesnej dobe este exituje? muž, ktorý poziada o ruku? congrats

    OdpovědětVymazat
  5. Po dlouhé době jsem se uvolila komentovat - nesnáším účty google. Ale tohle stojí za to. Gratuluju k tak odvážnému kroku:) a přeju klidné přípravy a pěkný svatební den:) I k Vídni, páni, to je pěkných změn! Tu Vídeň závidím, jej, hned bych někam vyrazila ... PS. nenech se hlavně rozhodit těmi všemi svatebními weby a zaručenými radami, pro tvůj klid v duši (to se mi to radí s odstupem, když jsme včera měli druhé výročí):)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejspíš ti moje zpráva bude úplně ukradená, ale po několikatýdenním dilematu, jestli se ozvat/neozvat jsem se rozhodl (což ostatně vidíš), protože ať to dopadlo jakkoliv, byla jsi důležitou součástí mého života...
    Ehm, nádech, raz dva tři... gratuluju ti a přeju ti do života opravdu hodně štěstí a ať se ti daří. Ať se ti splní vše co si přeješ, ale ať máš stále o co usilovat...

    PJ

    OdpovědětVymazat
  7. Pídžeji:)

    díky za přání, potěšilo mě.

    Já myslím, že jsme už dva více či méně rozumní dospělí lidé, tak nevím proč se tvářit, že neexistujeme. Mě by taky zajímalo jak se pořád máš, co děláš, jak se ti daří...

    OdpovědětVymazat
  8. vše při starém - ty více, já méně :)

    mno, 25.7. jsem se stal hrdým otcem malého Vítka, jinak jsem pár let pracoval v médiích coby pisálek, teď se zas poohlížím po něčem jiném. S přítelkyní (a nyní už maminkou mého synka) bydlíme v Pejřimově. Takže zatímco ty si cestuješ po Frankfurtu a Vídni, já nevytáh paty z Vysočiny :D
    Kdyžtak si mě najdi na Fejsu (tebe jsem tam nenašel...) anebo mi můžeš napsat na pidzej[at]gmail dot com

    OdpovědětVymazat