čtvrtek 27. září 2012

Doma aspoň virtuálně

Jak tady ti Němci můžou žít. Hrozně mě frustrovalo, že každé druhé video bylo pro Německo zakázané. Hláška Toto video je bohužel v Německu nedostupné mě přiváděla do hluboké deprese a pocitu ještě větší izolovanosti. Ze začátku jsem to řešila přes VPN Masaryčky, která ale zase na druhou stranu nepovolovala určitý obsahy (*mrk mrk*). Ale vzhledem k tomu, že už jsem ta magistra, mě bez milosti odřízli. Naštěstí přítelovi stačil jediný pohled na mé trápení a koupil mi půlroční předplatné na Hide My Ass. A už se zase můžu dívat na Gangnam Style:)

A další věc vám musím napsat - bydlíme v takové klidné čtvrti, hezký bytový komplex, udržovaný.. ale naši sousedi, to byl zase případ. Týpek vypadal jako Christian Bale ve filmu Machinist:
Když jsem nezavřela dveře s největší pečlivostí, pomalilinku, aby ani necvakly, vylezl a začal na mě německy řvát, proč práskám s těma dveřma. Do práce nechodili, v noci pouštěl hlasitou hudbu a hlasitě se i hádal s družkou.
No a dneska v noci to hezky vyvrcholilo. Ležíme v posteli a najednou takový řev: Polizei, Polizei a bušení na dveře. Vylítla jsem z postele, hledala brejle a netušila, kde jsem. Po té, co jsem rozdýchala silný náběh na infarkt, jsem si uvědomila, že to nebylo k nám, ale k sousedům. Začala bitka o kukátko s přítelem. Sledovali jsme, jak asi pět policistů s neprůstřelnýma vestama a pistolema v ruce vtrhlo do bytu, týpka odvedli v trenkách a se spoutanýma rukama a pak cosi zanesli  (nějaký stroj) do bytu a zavřeli se tam.
V duchu jsem se tetelila - konečně bude klid. S přítelem jsme vymýšleli nejrůznější teorie, jestli to byl dealer nebo násilník. Nejspíš obojí.
Moje teorii ovšem padly, když dnes dopoledne slyším nějaký pohyb přede dveřma, mrknu kukátkem a vidím, jak se soused v ještě bídnějším stavu potácí do bytu. A je po radosti.

No a dnešní veselý den byl završen, když jsem šla do prádelny vyprat prádlo a zjistila jsem, že v místnosti stojí asi pět centimetrů páchnoucí vody. Hm, tak dneska se prát nebude. Jooo Německo....

Žádné komentáře:

Okomentovat