neděle 16. prosince 2012

Vánoce ve Frankfurtu

Snažila jsem se do našeho malého bytečku uprostřed Frankfurtu zavést vánoční atmosféru, ale dopadlo to asi takhle:


Ohyzdný, křivý umělý stromeček, který jsem vyhrabala na půdě - používali jsme ho ještě v paneláku jako malý stromeček do dětského pokoje. Teď jsem ho oprášila, (neúspěšně) narovnala, sebrala jsem mamce jednu sadu ozdob, řetěz a špičku (která prostě na ten zkřívanej pahýl navrchu nejde nasadit rovně) jsme koupili na trhu a violá... máme tu kandidáta na nejošklivější a nejubožejší stromeček.

Něco podobné krásy vzniklo i na stole. Mamce jsem prohrabala skříň a vytáhla nepoužívaný ubrus, nepoužívané prostírání a jednu sadu ubrousků. Že se to k sobě vůbec nehodí? Ha, fuck it, všechno to tam naplácám, čím vánočnější, tím lepší. Do toho dvě umělý a naprosto originální kytky z Ikea, a je to. Dokonalost sama:


Kdyby to nebylo tak drahé, kupovat celý vánoční aparatus... Navíc tenhle rok jsem na nějakého ducha Vánoc ani nepomyslela. Mám jeden velký překlad za druhým, není ani kdy se nadechnout. Zrovna včera jsem dodělala 5 tisíc slov o Petrologii, geochemii, pórovitosti a propustnosti jezerních cyprisových jílovců...

Tak přístí rok, příští rok to bude určitě lepší!

Žádné komentáře:

Okomentovat