středa 26. prosince 2012

Vánoční shony

Poté, co jsme si koupili lístky z Frankfurtu na 22.12., jsme zjistili, že 21. se koná akce se všemi známými a i neznámými, které jsme neviděli věky, kterou jsem odmítla si nechat ujít. Přebookování nás vyšlo na sedm stovek ale co.

Využili jsme té vzácné příležitosti, že jsme v Brně, a spojili to s oslavou Vánoc u příltelovy matky a babičky. Babičce je letos 87 let a je to čiperka a hlavně velmi hodná a příjemná paní. Za to přítelova máti se předvedla. Nacancaná byla už když jsme tam v pět večeř přišli. Pak jsme nalili šampáňo na přípitek a nestihla jsem ani mrknout a ona už měla svou sklinku v sobě a dolívala si další. Za posledních 30 let neustálého pití už jí příliš mozkových buněk nezbývá, takže jsme se hodinu a půl bavili o dvou věcech, furt dokola.

Večer jsme se pak sešli a pokecali s lidma, všichni se ptali jak je ve Frankfurtu, dozvěděla jsem se spoustu drbů a bylo to velice příjemné. Všichni jsou to přítelovo vrstevníci, to znamená, že jim třicítka dýchá na záda. Ale Štědrý den spolu trávil jen jeden pár.

Přespali jsme u kámošů a ráno jsme se stavili opět k přítelovo máti pro nějaké věci. Půl desáté ráno a ona opět (nebo pořád?) opilá. Asi slavila, že se dožila 22. prosince.


Po dlouhé době byly bílé Vánoce - zalité v ledu. Stromy se lámaly pod tou tíhou, psovi klouzaly packy, ale bylo to romantické, o tom žádná:



Koukali jsme na pohádky, pili svařák z německého bioshopu, cukroví i kapr byly, no prostě jsem si užila zasloužené volno. Dnes jsem ovšem musela oficiálně vyhlásit konec Vánoc a pustit se do překládání, jelikož mě do 14. ledna čeká 25 tisíc slov.

Pozítří odjíždíme do Jeseníků oslavit Silvestr a zalyžovat (doufejme). Tak si užijte přechod do nového roku!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat