neděle 17. února 2013

Šla jsem do sebe

Myslím běžecky. Jak jsem tu psala posledně, člověk musí vytrvat, i přes všechny ty komplikace. V lednu jsem se pustila do běhání s vervou, měla jsem jen týdenní výpadek, kdy jsem byla v Třebíči a trávila celé odpoledne chozením po poli se psem.

Za leden jsem uběhla 105 km, kondička se zlepšila a cítila jsem se dobře. Pak jsme ale odjeli na Kanáry. Naivně jsem si sbalila tenisky - samozřejmě jsem nevyběhla (byly tam hrozné kopce všude).

Po návratu to bylo jako na kolotoči. První noc po návratu jsem dostala horečku. Dva dny jsem odpočívala a pak jsem vyrazila. Dřelo to, ale říkala jsem si, že musím vytrvat. Po pár dnech běhu jsem se jednou vzbudila a nebylo mi moc dobře. Jako správný nezodpovědný běžec jsem své tělo ignorovala a vyrazila na dlouhý běh. Po hodině a půl a 12 km jsem se doplazila domů, sotva jsem se zvládla osprchovat a pak rovnou do postele.

Týden jsem ležela, zvracela a kadila a pak, při první známce úlevy, jsem vyrazila znovu. Po prvním běhu mě začalo bolet v krku a ztratila jsem hlas. Koupila jsem si cucací bonbony a med a běhám dál a naštěstí se cítím čím dál lépe.

Za únor jsem zatím uběhla 55 km. To máme celkem 160 km za rok 2013.

Včera jsem si vybrala předčasně dárek k narozeninám od přítele:

Gore, Mythos So Lady, bunda:

Mám úplně neuvěřitelnou radost. Dneska jsem ji hned vzala na první běh, uběhla jsem 10 km a ani jsem se neunavila. Dívala jsem se do všech výloh, které jsem míjela, a pohled na mě mi vlíval do noh novou sílu.

Koupili jsme ji v místním Laufshopu ve Frankfurtu za 150 euro (zlevněná z 199 euro). Dívala jsem se na ceny v obchodě v Brně, kde jsem vždy nakupovala, a tuto bundu mají za 5200 Kč. A ještě ani nemají růžovou barvu.

Jako součást přípravy na půlmaraton jsem se také rozhodla shodil alespoň tři kila. Postup je jednoduchý, omezit sladké, jíst pravidelně a menší porce. Nakoupila jsem spoustu zeleniny a večer pokusuju celer nebo mrkev. Začala jsem vážit jídla, co si objednáváme jako dovážku, a byla jsem v šoku těmi porcemi - jak pro dva pořádné chlapy. Takže si jídlo odvažuju a zbytek schovávám na večer nebo druhý den. Za 14 dní mám 1,5 dole (teď mám 51,5 kila) a ještě jsem ušetřila.

A za všechnu tu snahu a dřinu se také musím občas odměnit:




Žádné komentáře:

Okomentovat