úterý 26. února 2013

Sněhová nadílka

Správně jsem vychytala ten jediný správný den v roce na stavění sněhuláka. První den napadlo 15 cm sněhu, ale byl ještě příliš sypký a nedržel. Druhý den počala obleva. V tu chvíli jsem nastoupila na zahradu s lopatou a jinými proprietami a dala jsem se do práce:



Udělala jsem fotky a pak jsem ho (resp. ji) nechala osudu. Nejdříve na ni zaútočil pes, strhl plátky mrkve (neboli obočí) a sežral je. Pak ji utrhl ruce (pod sněhem byly klacky). O zbytek se postaralo počasí. Do pár hodin už zbyla jen neforemná hrouda sněhu. 

Holt zániku neunikne nikdo. Ani sněhulák.

2 komentáře:

  1. Chci toho psa! :-) Proč je sněhulák tak smutný? :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pes je nezmar, nenech se zmýlit:) Dvě hodiny běhání po lese každý den jsou naprosté minimum:)

    To nebylo záměrem, aby byl smutný:)

    OdpovědětVymazat